צפה בהכל

לומדים באוניברסיטת העברית? אל תשכחו לעשות מבחן אמיר

התחלתם ללמוד לתואר ראשון באוניברסיטה העברית שבירושלים? כדאי שתדעו שהדרך לדיפלומה המיוחלת עוברת במבחן אמיר. אז מדוע מבחן אמיר כל כך חשוב, איך תתכוננו אליו בהצלחה וכיצד פטור מקורסים באנגלית יאפשרו לכם להתרכז בתואר וליהנות מחיים סטודנטיאליים באחת הערים היפות בעולם? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה.

מהו מבחן אמיר ומדוע הוא חובה בדרך לתואר?

מבחן אמיר הוא הדרך של האוניברסיטה למיין את תלמידי התואר הראשון לרמות השונות באנגלית. מכיוון שכל תואר מחייב שליטה ברמה גבוה בשפה זרה, מומלץ להשיג את הציון המירבי במבחן זה בכדי לדלג על קורסים בשפה האנגלית ולחסוך זמן יקר שיכול להיות מוקדש ללמידה או לטיול בעיר הבירה עם חברים לספסל הלימודים.

כיצד להתכונן למבחן אמיר באוניברסיטה העברית?

מבחן אמיר של האוניברסיטה העברית בירושלים הינו זהה למבחן בכל שאר האוניברסיטאות בארץ. בכדי לקבל פטור מאנגלית, מומלץ להתכונן אליו כהלכה ולהשיג את הציון הטוב ביותר שאתם יכולים. ניתן לעשות זאת בעזרת קורסים אונליין, שיחה עם סטודנטים זרים לספסל הלימודים או שימוש באפליקציות שמותאמות לכך.

האם יש דרך נוספת לקבל פטור ממבחן זה?

כן, אם יש לכם תואר ראשון ממוסד לימודים אחר – אתם יכולים להציגו ולבקש בקשה לפטור מאנגלית. עניין זה מתאים לסטודנטים שזהו התואר השני שלהם או שכבר למדו תואר ראשון ועכשיו מבקשים להתמחות בתואר ראשון נוסף. אגב, אם יש לכם ציון של 131 ומעלה בפסיכומטרי (בחלק שבו בודקים את רמת האנגלית) תוכלו להגיש בקשה לפטור.

באילו דרכים יצירתיות נוספות כדי ללמוד למבחן?

קריאה במגזינים באנגלית היא דרך נוספת לתרגל את השפה ובעיר ירושלים יש לא מעט. כמו כן, יש כאלו שדווקא מוזיקה תעזור להם להעשיר את אוצר המילים באנגלית ואילו אחרים יעדיפו לצפות בסרטים באנגלית ללא כתוביות – בכדי להתכונן באופן יצירתי למבחן. בקיצור, אין דרך אחת שהיא מומלצת יותר מכל השאר וכל סטודנט מוצא את הדרך היעילה ביותר עבורו בדרך להצלחה במבחן ולפטור המיוחל.

ומה תעשו עם כל הזמן הפנוי?

וואו ירושלים היא מקום מושלם לסטודנטים אז מעבר להתרכזות בקורסים השונים בתואר שלכם והיכרות עם חברים חדשים, יש לכם מגוון של מקומות בילוי. החל מסיורים בשוק מחנה יהודה, דרך סיבוב בתי קפה ומאפיות קסומות בעיר ועד לביקור במוסדות הקולינריים המקומיים. בקיצור, שווה להוציא פטור מאנגלית וליהנות ממגוון האטרקציות שיש באוניברסיטה העברית בכלל ובירושלים בפרט.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button