טוב לדעתפרסום עסקיםצפה בהכל

כתיבת תוכן – קידום האתר שלכם באמצעות כתיבת תוכן חיצוני

כל בעל עסק תמיד יירצה עוד לקוחות ויש מגוון דרכים להשיג אותם ,במאמר הבא נדבר על אחת הדרכים היותר מוצלחות להשגת המטרה : כתיבת תוכן חיצוני

כתיבת תוכן חיצוני ופרסומו יעצימו את האמון בכם ובעסק שלכם באופן משמעותי. אם גם תדאגו להוסיף כמה קישורים לאתר שרלוונטיים לתוכן שלכם, זה ייצור תחושה שאנשים מקבלים בדיוק את מה שהם צריכים ויגרום להם להאמין בכם אפילו עוד יותר .

אז איך בעצם עושים את זה? ומהי החשיבות הגבוהה בכך?

פרסום תוכן וקישורים חיצוניים דומים מעט למקורות ביבליוגרפיה – זה מוכיח את העובדה שאת התוכן שלכם יצרתם על סמך מחקר מעמיק שביצעתם. הקישורים החיצוניים שתוסיפו יסייעו למנועי החיפוש לקבוע את הערך המוסף והאיכות של הדפים שלכם. דפים אשר נחשבים איכותיים מאוד, בדרך כלל יקושרו באופן ישיר לדפים שתואמים את האיכות שלהם.


מנועי החיפוש יבחינו שהתוכן שלכם נחשב לחיובי ויעזרו לכם להגיע לדרג אותו במיקום גבוה יותר. אם לצורך העניין תחליטו על פרסום תוכן בנושא כלשהו שמעניין אתכם ואת העסק שלכם, גוגל ישתמש במידע הזה כדי לדעת במה האתר שלכם עוסק, ויציע לכם מוצרים אשר יכולים לעניין את קהל היעד שלכם.

תוכן ממומן הוא דרך מצוינת לאתר את קהל הלקוחות העתידי שלכם. כך תוכלו לדעת שהלקוחות שלכם באמת קראו את התוכן והביעו התעניינות , ומה שמוביל למטרה העיקרית של יצירת קשר מצד הלקוח הפוטנציאלי והבעת התעניינות במוצרים שלכם .

תוכלו לייצר המון תוכן ממומן במגוון נושאים שונים, למשל על מוצרים שונים, על פירוט רחב יותר על נושא שהבחנתם שמשך הרבה קהל יעד פוטנציאלי, כך כל בן אדם שמתעניין בנושא או מוצר מסוים יוכל למצוא את מה שחיפש דרך התוכן שהוא גם מעניין וגם תואם את צרכי הלקוח.

שלב יצירת התוכן המתאים – 

קידום אתרים אורגני דרך כתיבת תוכן, הופך פשוט יותר כשאתם בונים לעצמכם תהליך עבודה נכון שמתאים לעסק שלכם ומכוון מטרה לכיוון קהל היעד אליו אתם מנסים להגיע.

התמקדו בנושא שבחרתם – 

לכל עסק או חברה יש מגוון נושאים שיכולים לעניין את קהל היעד שלו. בין אם אתם תרצו לקדם מוצר, שירות שאותו אתם מספקים או אפילו אדם מסוים, כמובן שרק אתם תדעו מה הנושאים החשובים שאותם תרצו לקדם. לצורך העניין, אם אתם עובדים בחברה שמוכרת מוצרים לשיער, ככל הנראה שקהל היעד אליו תכוונו יהיו אנשים שעוסקים או מתעניינים
בתחום השיער.

מה שהם ירצו לדעת כנראה יהיה באיזה תכשירים מומלץ להשתמש לשיער? לדעת על טכניקות חדשות שהגיעו לתחום עיצוב השיער, האם יש תכשירים מומלצים יותר או פחות ? וכדומה…

חשוב שהנושאים בהם תחליטו להתמקד יספקו את כל התשובות לשאלות הקשורות לעסק שלכם וידברו אל אותם האנשים אליהם אתם מכוונים להגיע.

בצעו מחקר על חיפוש מילות מפתח –

להמציא נושאים לכתוב עליהם לתכנים חדשים זה נהדר אבל מיקוד על מילות מפתח שניתן לחפש אותן בגוגל הוא אפילו טוב יותר. הרי אנחנו רוצים שקהל היעד ייערכו חיפוש במנוע החיפוש על הנושא שעליו נכתב התוכן.

ההמלצה היא לברר בדיוק את כמות החיפושים של המילים שישמשו כמילות המפתח שלכם, ולבדוק מה האתגר שניצב מולכם. יש מילים שתמצאו בכמות גבוהה, אבל הן יהיו מאתגרות מדי עבור האתר שלכם.

הסוד הוא בניסוח – 

כתיבת תוכן עשוי להיות החלק הקשה ביותר במהלך התהליך שלכם. אחת האפשרויות היא למצוא כותב תוכן שיעזור לכם לכתוב תוכן איכותי וטוב, האפשרות הנוספת היא לכתוב מאמר שיהיה קל לעקוב אחריו מתחילתו ועד סופו, וכמובן הכי חשוב לכתוב על נושא שיעניין את הקורא.

שימו את עצמכם בתור אלו שקוראים את המאמר – הוא לא צריך להיות ארוך מדי הוא צריך להיות ענייני , והחשוב מכל הוא לדאוג שהוא יספק מענה לכל שאלה שיכולה לעלות אצל הלקוח הפוטנציאלי.


לסיכום
כל מאמר באתר שלכם הוא הזדמנות מדהימה לייצר לכם עוד תנועה, ובכך להביא לקוחות חדשים שיכולים להישאר אתכם לאורך שנים. טיפ נוסף להצלחה הוא, לנסות ולשאול את הלקוחות שלכם באיזה נושאים הם מתעניינים והאם יש להם שאלות נוספות , ולהוסיף אותם לרשימת התכנים העתידיים שלכם. כתבו, פרסמו ושתפו תוכן חיצוני על מנת שתצליחו להגיע ליותר לקוחות חדשים שזקוקים לשירותים ולמוצרים שלכם עוד היום.

אולי יעניין אתכם גם- 


PLR השקעות אלטרנטיביות – למה צריך להכיר את ה

בכמה היתם רוכשים מחשב אפל 1 מ-1976? נמכר במחיר מטורף

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button